Indkøber søges til Nordic Sense A/S

2024-05-02

Indkøber af (især) emballage søges til ambitiøs private label producent inden for personlige plejemidler

Nordic Sense A/S er blandt de førende virksomheder, når det kommer til udvikling, design og produktion af private label produkter indenfor personlig pleje til BTB markedet. Virksomheden leverer til en stor del af detail- og pharmabranchen i Danmark og det øvrige Skandinavien, og er på en vækstrejse med ambitionen om at blive den foretrukne leverandør indenfor sit felt.

Jobbets indhold:

Som indkøber af primært emballage har du med reference til virksomhedens indkøbsansvarlige medansvaret for det løbende samarbejde med leverandører og den daglige disponering af vareindkøb. I indkøbsteamet arbejder I tværfagligt på tværs af alle virksomhedens funktioner og spiller en afgørende rolle for at sikre effektivitet i den samlede værdikæde.

Blandt dine arbejdsopgaver er

· daglig disponering af primært emballage

· løbende interaktion og pleje af relationer med leverandører

· sparring med det øvrige indkøbsteam, salg, produktion og øvrige funktioner i værdikæden

· sikring og kontrol af korrekte lagerangivelser

· udarbejdelse af forecast

· sikring af, i tæt dialog med leverandører, at nødvendige komponenter kommer rettidigt og til enhver tid er tilgængelige for produktionen

· at supplere og samarbejde med planlægger

· og alle de ad hoc-opgaver, der i øvrigt følger med en sådan stilling


Arbejdsstedet er virksomhedens adresse Mads Clausens Vej 1 i Silkeborg.

Dine kvalifikationer og kompetencer:

Du har erfaring som indkøber i virksomhed med fuld værdikæde, helst med produktion af færdigvarer. Det er ikke et krav, men du må meget gerne have erfaring fra plejemiddelbranchen, men du kan også have oparbejdet din erfaring i f.eks. FMCG-branchen eller fødevareindustrien. Du er vant til at have mange bolde i luften uden at miste overblikket. Er robust, løsningsorienteret, struktureret, udadvendt og ikke mindst proaktiv og tillidsvækkende i din interaktion med leverandører og kolleger.

Du er systematisk og analytisk i din tilgang til dataanvendelse, er hjemmevant i Office pakken, har gerne kendskab til brug af Navision og har gode it-kundskaber.

Hvis du har erfaring med planlægning, er det en klar fordel.

Og så er det et ønske, at du taler og skriver et godt engelsk.

Du trives med at begå dig i større organisationer. Du navigerer naturligt i tværgående samarbejde, er en stærk holdspiller, der gerne deler ud af dine gode ideer til optimering af processer.

Vilkår for jobbet

Som Nordic Sense's kollega får du

· vederlagspakke efter kvalifikationer

· pensionsordning

· sundhedsforsikring

· 37 timers arbejdsuge med gode muligheder for at tilrettelægge din arbejdstid fleksibelt

· plads til udvikling af dig selv i takt med, at du bliver en væsentlig spiller i udviklingen af virksomheden

Derfor er jobbet det rigtige for dig

Du bliver en del af en ambitiøs organisation, der er drevet af udviklingsiver og nysgerrighed. Men også af en kultur, hvor humor, energi og en fri men respektfuld tone hersker. Nordic Sense er en relativt flad organisation, hvor det går stærkt, og hvor der ikke er langt fra ide til beslutning og handling. Fordi virksomheden har alle funktioner inhouse, har du gode muligheder for at omsætte kreative ideer til virkelighed. Det betyder også, at dit personlige impact på virksomhedens udvikling til enhver tid vil være synligt og mærkbart. Du vil fra dag ét blive mødt med udfordringer og med muligheder for at styrke og endda udbygge dine kompetencer.

Ansøgning og ansøgningsfrist

Vi holder løbende samtaler, og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet. Så send hurtigst muligt din ansøgning samt CV til claus@ruggaard.dk - RUGGAARD.DK så vil vi glæde os til at læse dem.

Har du spørgsmål til jobbet?

Ring gerne til Claus Ruggaard - 222 555 62 - mail: claus@ruggaard.dk
Se mere her: nordicsense.dk